maandag 28 oktober 2013

Welcome Home verjaardagskaartje

Hallo allemaal!

Vandaag weer een kaartje van mij. Ik heb ervoor gekozen om een kaart te maken met het BoBunny papier 'Welcome Home'. Ik had een kaartje nodig voor een jarige, daarom heb ik met de combo stickers het woord jarig gemaakt. Het papier is chique en daarom leuk bij een verjaardag. Ik heb verschillende stukken papier (wat ik over had van een mini album) over elkaar geplakt en zo een lay-out gecreĆ«erd. Parels, een strik en een swirl maken het geheel feestelijk. 



De stempel is van Crafters Companion, ik heb deze weer ingekleurd met Spectrum Noir Markers. Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
- Hond: GB8, GB10 en TN7
- Kat: GB8 en GB10
- Hangmat: TB2, TB3 en TB4
- Bloemen en vlinder: PP1, PP3, PP4 en PP5
- Stelen en blaadjes bloemen: LG3, LG4 en JG6
  


Gebruikte materialen:
- BoBunny Welcome Home 'Dreams'
- BoBunny Welcome Home 'Stripe'
- BoBunny Welcome Home 'Dot'
- BoBunny Welcome Home 'Picket Fence'
- BoBunny Welcome Home 'Combo Stickers'
- Crafters Companion Barkley Everyday Stamp 'Special Friend'
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'
- Clairefontaine DCP Papier (210g)
- Spectrum Noir Markers


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten