woensdag 30 oktober 2013

Kerstkaart 'Powder Mountain'

Met onderstaande kaart laat ik jullie zien dat je met restjes papier van een leuke kaart kunt maken. Het idee is niet van mijzelf. Ik heb ooit zo’n kaart gemaakt tijdens een workshop. Ik gebruik het idee regelmatig. De reepjes papier heb ik uitgesneden met behulp van een mal. De gebruikte stempels zijn van BoBunny (Powder Mountain Clearstamps). De ster heb ik beplakt met parels. Verder de kaart simpel gehouden. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.




Gebruikte materialen:
- Joy!Crafts Paper Bloc Winter
- BoBunny clearstamps 'Powder Mountain'


Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Wat gaaf!!
    Een superleuk idee....ik was 'em even kwijt, maar ga zeker ook weer zo'n kaartje maken!
    Het papier is trouwens ook prachtig!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen