vrijdag 25 oktober 2013

Kaisercraft 'Take Note' kaart

Het wordt zo langzamerhand weer herfst buiten en dat betekent ook lekker bij de warme kachel knutselen. Daar kan ik echt van genieten. Maar nu even over de kaart die ik jullie deze keer wil laten zien. Ik werk heel graag met papier van Kaiserkraft en zo kon ik met dit mooie papier ook goed uit de voeten. Het papier heeft wat kleinere motieven en dat vind ik met kaarten maken altijd prettig. De label heb ik ook uit het papier gehaald. Het plaatje komt van een Marianne Design knipvel. Alle randen zijn met Distress Inkt 'Vintage Photo' bewerkt. Een lintje en pareltje ter afwerking (uit mijn knutselkar) om het geheel af te maken. Hoop dat het jullie ideeën kan brengen om met deze materialen aan de slag te gaan.



Gebruikte materialen:
- Kaisercraft Take Note 'Report'
- Kaisercraft Take Note 'Memories'
- Kaisercraft Take Note 'Memento'
- Marianne Design Vintage Knipvel
- Extra Sticky Tape 6 mm


Groetjes en tot de volgende keer!
Marja



Geen opmerkingen:

Een reactie posten