donderdag 8 april 2021

Macramë plantenhanger

Vandaag wil ik jullie een zelfgemaakte plantenhanger laten zien. Ik heb deze hanger gemaakt met een DIY pakket van Desired Design. We verkopen deze pakketten in onze webwinkel. Ik heb gekozen voor de mooie blauwe petrol kleur. Maar er zijn ook diverse andere kleuren beschikbaar. Je kunt de plantenhanger bijvoorbeeld in je kamer of slaapkamer hangen maar ik heb er voor gekozen om hem in de veranda te hangen. Nu we daar binnenkort weer volop gebruik van kunnen maken vind ik het leuk om daar ook wat sfeer aan te brengen. De DIY macramé pakketten bevatten draad in een kleur naar keuze en een duidelijke handleiding. Je hebt zelf alleen nog een meetlint/liniaal en een schaar nodig. Ontzettend leuk om creatief mee aan de slag te gaan.




Gebruikte materialen:

Groetjes,


Wilma                          



Geen opmerkingen:

Een reactie posten