donderdag 22 april 2021

Een toppertje !

Heerlijk om te werken met het Simple Vintage Ancestry papier van Simple Stories. Veel kleine motiefje daar houd ik van. Het papier is dubbelzijdig en allemaal zo mooi dat ik niet kon kiezen met welke motiefjes ik wilde gaan werken. Het papier is bijna te mooi om in te gaan knippen. Hebben jullie het ook wel eens dar je het bijna jammer vindt om de schaar erin te zetten? Daarom maar op deze manier opgelost. Allemaal strookjes van 2 cm geknipt en het als een soort mozaïek verwerkt. Ook de mooie labels met de teksten zitten erbij. Ook allemaal te leuk. Ik had zelf ook net de set met de kleine envelopjes van Studio Light aangeschaft....dus die er ook gelijk maar bij gebruikt. Omdat de basis voor de kaart donkerbruin is heb ik aan de binnenzijde van de kaart de perkamentrol van Joy!crafts gebruikt, waarop je dus je persoonlijke tekst kunt schrijven. Dit papier vind ik echt een toppertje!

1 opmerking: