vrijdag 9 mei 2014

Moederdag!!!

Vandaag wil ik een cadeauverpakking laten zien die ik voor Moederdag heb gemaakt. Wat is er nu leuker dan iets aan je moeder te geven dat je zelf hebt gemaakt. Dit keer heb ik gekozen voor een hartvormige chocoladeverpakking met daarin hartjes chocolaatjes. 


De doos heb ik beplakt met het papier Handmade Memories van Hot Off The Press. De randen heb ik eerst geïnkt met Distress Inkt in de kleur Brushed Corduroy. Om de verpakking persoonlijker te maken heb ik een foto van ons samen in Sepia geprint op Canvas papier. Dit Handmade Memories papier is zo mooi dat ik het vrij rustig heb gehouden: een diagonale streep met daar op Chantilly kant/lint, aan de onderzijde een leuk hartjesrandje van Joy!crafts en een paar mooie bloemen van Wild Orchid Crafts maken het geheel af. 


Gebruikte materialen:

Alvast een fijn weekend!

Groetjes,
Wilma

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi. Oma is er vast blij mee!
    Xx Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf geworden Wilma. Een plaatje. Dit papier blijf ik zo mooi vinden. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, zo'n persoonlijk cadeau. Heel mooi gedaan!
    Groeten, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen