maandag 12 mei 2014

Bebunni Loves You

Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mij. Ik heb er weer eentje gemaakt met de Bebunni stempel, dit keer een liefdes editie. Als eerste heb ik een indeling bedacht. Daarna heb ik de stempel ingekleurd in bijpassende kleuren. Het designpapier is van BoBunny, 'Love Letters', hier heb ik al heel wat mee gemaakt waaronder ook twee mini-albums. Het is wel liefdespapier maar niet heel zoetsappig, dat spreekt mij wel aan.
Ik heb de stempel weer ingekleurd met Spectrum Noir Markers. Sommige kleuren heb ik wat zitten mixen voordat ik de gewenste kleur bereikte (bij de oren bijvoorbeeld).


Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Konijn: TN2, TN3 en TN4
- Oren: CR1, CR2, PP1 en FS2
- Buik: FS2 en FS3
- Love: IB2, BT1, BT2, DR5, DR7, CR4 en CR5

Gebruikte materialen:
- BoBunny Love Letters 'Tiles'
BoBunny Love Letters 'Banners'
BoBunny Love Letters 'Combo Stickers'
- Crafters Companion Bebunni Unmounted Rubber Stamp 'Bebunni Love You'
- Spectrum Noir Markers
- Clairefontaine DCP Papier 210 g
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'
- Wild Orchid Crafts bloemen

Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten