maandag 2 december 2013

Love Letters Teddy

Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mij. Ik heb ervoor gekozen om een kaart te maken met het BoBunny papier 'Love Letters'. Ik heb weer een uitvouw kaart gemaakt welke vast gestrikt kan worden aan de zijkant. Bij deze kaart is ook de binnenkant gedecoreerd. In het middelste gedeelte heb ik een beige vlak geplakt zodat hier de tekst op kan worden geschreven. Op één vel staan allemaal banners, deze heb ik uitgeknipt ter decoratie voor zowel de voorkant van de kaart als de binnenkant.



Het stempelafdrukje is weer ingekleurd met Spectrum Noir Markers.
Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Beer: GB8 en GB10
- Bloemen: PP3, PP4, PP5 en CR10
- Kleine bloempjes: GB3 en GB4
- Blaadjes: DG2
- Cadeau: CT1, CT2, CT3, CT4 en CR10





Aan de achterkant van de kaart heb ik een strook geplakt, hieronder zit het lintje vastgemaakt om de kaart dicht te strikken. Ik heb nog een vorm gemaakt met de template 'Layered Labels' van Hot Off The Press. Daarop heb ik weer een sticker geplakt van het bijpassende stickervel van BoBunny.

Gebruikte materialen:

1 opmerking: