woensdag 4 december 2013

Festive Wishes

Mijn laatste kerstkaartje voor 123scrapping van dit jaar. Prive moet ik er nog een aantal, maar dit is de laatste om hier te laten zien. Ik mocht aan de gang gaan met een paperpad van Wild Rose Studio, Festive Wishes. Wat een mooi papier om mee te werken zeg, zeer kleurrijk. De stempel die ik gebruikt heb is wel een van mijn favorieten, de olifant op de kerstbal. Deze is ook van Wild Rose Studio.
Omdat het wat drukker papier is heb ik verder niet heel veel verwerkt op mijn kaart, alleen nog 2 bingo-stempels. Verder nog een paar kleine stempeltjes om de boel een beetje op te pimpen en een lief tekststempeltje. En klaar is mijn kerstkaart.





De nummers van de Spectrum Noir Markers die ik gebruikt heb, zijn de volgende:
- Olifant: IG4, IG2 en IG1
- Bal, Muts: GT2, GT1 en Blender
- Oren, voeten: FS5 en PP3
- Sterren: PP3

Gebruikte materialen:
Paperpad Wild Rose Studio, Festive Wishes
Stempel Wild Rose Studio, Bella on Bauble
FF Cardstock, Rood
Spectrum Noir Markers

Hele fijne dag verder en tot de volgende keer.
Groetjes Jolanda

1 opmerking:

  1. Heel leuk! Leuk idee om die bingo kaartje er zo achter te plaatsen!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen