woensdag 11 september 2013

Kaartje 'Parijs'

Deze keer weer een kaartje van mij, een kaartje over Parijs. Wat heeft Teresa Collins toch een prachtig papier in haar collectie. Het papier wat ik gebruikt heb voor de banners is van 'Spring Fling', het heeft een schitterende kleur groen als basis. 


De banners (soort vlaggetjes maar dan langer) zijn heel simpel om te maken. Je neemt een strook papier zo breed en lang als je de banner wilt hebben. Dan kun je ze iets dubbelvouwen aan de onderkant en dan inknippen. Het is ook mogelijk een stipje in het midden van de strook te zetten en dan vanuit de punten naar het midden toe knippen. Het is maar net wat je het fijnste vindt werken. 


De stempel 'Enjoy the Journey' heb ik uitgeknipt en verwerkt op het uitgeknipte onderdeel, wat ik gemaakt heb met de Hot Off The Press Design Tool Kit 2. Deze heb ik overgetrokken op wit papier en daarna uitgeknipt, een stik-steekrandje gemaakt met een fineliner en daarna de uitgeknipte gestempelafdruk erop geplakt. 


Gebruikte materialen:
- Teresa Collins Spring Fling 'Paisley'
- Teresa Collins Spring Fling 'Green Brocade'
- Teresa Collins Clearstamps 'Far and Away'

Core Dinations cardstock 'Seaweed'
- Marianne Design Craftable 'Eiffeltoren'

- Hot Off The Press Design Tool Kit 2
- Wild Orchid Crafts Mulberry Paper Open Roses 15 mm 'Ivory'


Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende keer!
Groeten Jolanda


2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje...gaaf papier!
    Helemaal leuk Jolanda (wat ben je trouwens veranderd...haha!)
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Wilma ik dacht hetzelfde.. hihi Maar bedankt voor je lieve reacties..

    BeantwoordenVerwijderen