maandag 10 juni 2013

Mannen kaart 'Times and Seasons'

Hallo allemaal,

Deze keer heb ik weer een kaart gemaakt. Omdat het bijna vaderdag is vond ik het leuk om een mannen kaart te laten zien. Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de stempels van Papermania Clear Stamps Nostalgia Pastimes. Dit zijn stempels met sporters. Er zitten veel verschillende stempels op het sheet waardoor er voor bijna iedere man wel een bijpassende stempel bij zit. Hier is de bergbeklimmer gebruikt omdat mijn vader het leuk vind om in de bergen te wandelen.
Als papier heb ik gebruik gemaakt van het papier van Echo Park Paper, Times en Seasons. Dit is een beetje vintage stijl en vond ik passen bij de afbeelding. Ik heb alle verschillende stukken papier gemat met rood cardstock. 
De afbeelding heb ik ingekleurd met Spectrum Noir Markers, ik heb in dit geval het contrast tussen de kleuren groot gelaten en dus niet in elkaar over laten lopen. 




Voor het inkleuren van de afbeelding heb ik de volgende Spectrum Noir Markers gebruikt:
- Broek: GB8 & GB10
- Shirt/gras: DG2 & DG4   
- Tas/haar: DR7 & EB8
- Schoenen:
- Huid: PP3
- Sokken: BT5

Gebruikte materialen:
- Papermania Clear Stamps Nostalgia Pastimes
- Spectrum Noir Markers
- Echo Park Paper: 'Times and Seasons' Date to remember
Echo Park Paper: 'Times and Seasons' Sweet Stripes
Echo Park Paper: 'Times and Seasons' Damask
Echo Park Paper: 'Times and Seasons' Astoria

Groetjes Petra

1 opmerking: