maandag 7 juni 2021

Knutselen vanuit de keukenla.

Opnieuw aan de slag gegaan met het mooie papier van Studio Light - Mixed Paper Pad Pattern paper Essentials nr.157. Ik heb er een mooi frame uitgestanst. Achter dit frame heb ik een velletje gelatine gebruikt....uit mijn keukenla. Dit geeft net het effect of dat het een glas-in-loodraam is. Achter het velletje heb ik het schilderijtje geplakt, maar voor het zogenaamde raam heb ik de poes en de hangplant geplakt om zo wat diepte in de kaart te krijgen. Ik heb er bewust even geen tekst op gedaan zodat deze kaart voor meerdere gelegenheden te gebruiken is.






Gebruikte materialen:

Groetjes,


Marja                          

1 opmerking:

  1. Super leuk kaartje. Wat een origineel idee met het velletje gelatine.

    BeantwoordenVerwijderen