vrijdag 18 mei 2018

Schudkaart!

Deze keer mocht ik aan de slag met de Classic Cars stempelset van CraftEmotions. Leuk hoor die echte mannenstempels. Zeker omdat die er zo weinig zijn. Ik heb de stempelafdruk ingekleurd met Spectrum Noir Markers. Door lekker te mengen met de kleuren heb ik geprobeerd de groen-grijze kleur van het dessinpapier te krijgen. Ik heb er een schudkaart met heel fijn schudmateriaal van gemaakt. De ovale vorm met de stempelafdruk het ik bovenop het Mica geplakt. De bandensporen ook gestempeld op het dessinpapier. Even geen tekst erop gedaan zodat deze voor meerdere gelegenheden gebruikt kan worden.



Gebruikte materialen:
-Studio Light - Paperpad 15 x 15 cm - Blok Patronen Nr.72
-Transparante sheets A5 10 vel 3.1010
-CraftEmotions - clearstamps A6 - Classic Cars 1
-Spectrum Noir Markers Next Generation

Groetjes


Marja         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten