donderdag 20 mei 2021

Love begins at home.

Vinden jullie ze ook zo leuk die slimline kaarten? Ik had er nog geen één gemaakt, maar toen ik dit leuke papier van Studio Light zag wist ik gelijk dat ik daar een slimline kaart van wilde maken. Er zitten nl allerlei kleine afbeeldingen bij die ze al gemaakt hebben met een klein wit randje om de afbeelding heen. Zo leuk om te gebruiken. Ik vond het zelf ook wat hippere afbeeldingen en voor allerlei gelegenheden te gebruiken. De tekst komt uit een stempelset van CraftEmotions. Met deze set kun je zelf allerlei teksten samenstellen. Zo handig.



Gebruikte materialen:
-Studio Light - Mixed Paper Pad Pattern paper Essentials nr.157
-CraftEmotions - clearstamps A6 - Tekst Typewriter gefeliciteerd
-Aurelie - Stitched Square Mini Nesting Die

Groetjes,


Marja                     


1 opmerking: