dinsdag 26 mei 2020

Veel liefs!

Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mij. Deze keer heb ik het papier gebruikt van Carta Bella, Summer Market in combinatie met het Studio Light Paper Pad Blok nr. 140. Deze kleuren matchen erg leuk bij elkaar. Het is een zoete kaart geworden in lekkere pasteltinten. Als eerste heb ik een opstelling gemaakt van stukken papier en een hart geknipt met behulp van Design Toot Kit nr. 2 van Hot Off The Press. Deze heb ik gemat met roze cardstock. Het voorste vel en het tekstlabel heb ik uitgesneden met de Aurelie - Cross-Stitch Retange Mini Nesting Die. De tekst die erop gestempeld is, is van CraftEmotions. Het is een stempelsheet met allerlei teksten, en er is er altijd wel eentje die je kunt gebruiken. Bij een aantal velletjes papier heb ik nog een stiksel randje getekend met een fineliner. Dit maakt het passend bij het stiksel randje van de snijmal. De bloemetjes zijn uitgesneden uit roze design papier en roze cardstock, de mal is van Xcut. Hier zit ook de leuke toekan op, maar zoals je ziet kunnen de bloemetjes ook leuk los gebruikt worden. De vogel is ook van Xcut.



-Aurelie - Cross-Stitch Rectangle Mini Nesting Die

Hopelijk vinden jullie het een mooie kaart!


Groetjes,


Petra       

1 opmerking: