vrijdag 31 januari 2020

Doorkijkkaart!

Ik had zo,n zin om weer eens een doorkijkkaart te maken. Het lijkt bijna een schilderijtje en kan zelfs ook nog plat verstuurd worden. De blauwe lijst heb ik gemaakt met een Marianne Design mal. Ik moet zeggen dat ik deze best vaak gebruik. Verder ook het gras en het riet met een Marianne Design mal gemaakt. Ook het touw heb ik gemaakt met een Marianne Design mal, de zeeboei. Hier heb ik dan alleen het touw van gebruikt omdat ik geen andere mal van touw had, Soms moet je gewoon even creatief improviseren. Het papier en de snijmal zeemeeuwen zijn van Joy!crafts. Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven.


Gebruikte materialen:
-Joy!crafts - Papierset A4 - Noor Design - Nautical Traveler
-Joy!crafts - Snij-embosstencil - Seagulls (Zeemeeuwen)

Groetjes


Marja     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten