woensdag 3 april 2019

Denim look!

Het leuke papier van Studio Light "Denim Saturdays".....wat geweldig om lekkere stoere kaarten mee te kunnen maken. Ik ben echter deze keer op een wat meer romantischer tour gegaan. Ik wilde namelijk eens een andere combinatie gebruiken dan alleen met Studio Light producten. Daarom koos is voor de combinatie met de Diamond Press stempel- en snijmal set - "Handmade Love". Ik kende dit helemaal niet maar dat is leuk! Mooie stempels met bijpassende snijmallen. En deze stempelen ook nog eens heel erg goed. En weer eens wat geheel anders. Ik heb als basis voor deze kaart een garenklos gemaakt van kraft cardstock. De gestempelde afbeeldingen op CraftEmotions dubbelzijdig tape geplakt, voordat ik de mallen uitsneed. Daardoor geen lijmresten op je kaart.


Gebruikte materialen:

Groetjes,


Marja       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten