woensdag 13 februari 2019

Vriendschapsdoos!

Het is bijna Valentijnsdag en hoewel het mij niet zoveel zegt zie je dat de media er steeds meer op in springt. Ik vind het gewoon vaak leuk om een vriendin eens spontaan een aardigheidje te geven. Daarom heb ik deze keer een omslag gemaakt voor een Toffifee-doos. Het mooie papier is van Hot off the press, Geweldig papier vind ik dit altijd omdat het mooie kleine motiefjes heeft en het papier kan zo mooi gecombineerd worden wat betreft kleur. Ik heb gebruik gemaakt van de Design Tool Kit #1. Ook leuk voor de mensen die niet in het bezit zijn van een snijmachine. Overtrekken en uitknippen en je hebt een hele leuke basis. Ze zijn er in veel verschillende variaties. Kijk eens in de webshop. De vlinders heb ik tweemaal uitgeknipt. Een keer uit dessinpaper en een keer uit vellum. Altijd leuk om te geven.



Gebruikte materialen:

Groetjes,

Marja         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten