donderdag 15 november 2018

Kerstkaart rendier.

Elk jaar is het voor mij een race tegen de klok om mijn kerstkaartjes af te krijgen, maar dit jaar lig ik op schema. Deze week wil ik een kaartje laten zien die ik gemaakt heb met het "Joy to the World" papier van Joy!crafts. Dit paperpack heeft de echte traditionele kerstkleuren. Xcut heeft zoveel leuke Dinky Dies dat ik ook dit keer weer gebruik gemaakt heb van één van deze dies, nml het rendier. Dit rendier heb ik geplakt op een vierkantje die ik uitgesneden heb met de "Stitched Square Nesting Die" van Aurelie, dan heb je gelijk een leuk stikrandje in het vierkantje. Het woordje kerst is ook uitgesneden met Xcut malletjes, Een touwtje bovenaan de kaart maakt het helemaal af. 



Gebruikte materialen:

Groetjes,


Wilma                 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten