donderdag 22 maart 2018

Strakke snijranden!

Jongenskaarten/mannenkaarten, ik vind ze altijd lastig. Maar met dit leuke papier van Studio Light krijg je wel gelijk een stoere look. De stempel heb ik ook in een donkere kleur gestempeld en een pijl met tekst gemaakt. Verder heb ik er niets op gedaan want dan verdwijnt toch dat stoere er weer van en dat wilde ik even niet.

Ik wil jullie nog even goed naar mijn uitgesneden papier laten kijken. Ik heb n.l pas bij 123scrapping een erg handige papiersnijder aangeschaft, de Tonic Studios Guillotine. Deze kan ik jullie echt aanbevelen. Wat een heerlijk ding. Niet zwaar in gebruik, niet te zwaar om mee te kunnen nemen, kortom echt een basis gereedschap waar ik nu al zo ontzettend blij mee ben. Deze had ik echt eerder moeten aanschaffen, want wat een strakke snijranden krijg ik hiermee.








Gebruikte materialen:
-Tonic Studios Tools - 12` guillotine 152E
-Studio Light - Paperpad 15 x 15 cm - Industrial 2.0, Nr.74
-Nellie`s Choice - Clear Stamps - Men Things - Aeroplane


Groetjes,


Marja       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten