vrijdag 5 januari 2018

Racekaart "gefeliciteerd"

Ik heb voor het eerst een wiebelkaart gemaakt. Waarom ik zo'n kaart niet eerder heb gemaakt? Geen idee! Maar wat leuk om te doen. Deze keer mocht ik met het dessinpapier van Amy Design - Vintage Vehicles aan de slag.
In combinatie met de snijmal Wild Boys - Racing van Yvonne Creations was mijn stoere verjaardagskaart zo klaar. Het label is van Marianne Design - Tags en Buttons (LR0188). Het is een mal van een tijdje geleden maar hij is nog steeds te bestellen. Ook de tekststempel is van Marianne Design (CS0987). Een set met allerlei verjaardagsteksten. Het is één van mijn favoriete stempelsets.



Gebruikte materialen:
-Yvonne Creations - Die - Wild Boys - Racing
-Amy Design - Paperpack - Vintage Vehicles
-Marianne Design - Creatables - Tag en Buttons
-Marianne Design - Clearstamps - Teksten Felicitaties

Tot de volgende keer!

Groetjes

Hetty                                               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten