woensdag 19 juli 2017

Vrolijke zomerse kaart met Echo Park Paper

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie dit vrolijke kaartje zien die ik voor mijn oma heb gemaakt. Het papier is van Echo Park. De vormen heb ik gemaakt met Design Tool kits. Een aantal vormen heb ik gemat zodat deze meer naar voren komen. Het rood laat het er ook uit springen. Ik heb ervoor gekozen om de opstelling in het midden te centreren.



Gebruikte materialen:
- Hot Off The Press-Tiny Tags & Little Labels Template
- Hot Off The Press - Layered Labels Template
- Wild Orchid Craft Open Roses
- Echo Park Summer Fun 15,2 x 15,2 cm Paper Pad (SF125023)

I
k ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden!

Groetjes Petra

3 opmerkingen:

  1. Een super vrolijk kaartje. Prachtige kleurencombinatie.
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super vrolijk kaartje. Prachtige kleurencombinatie.
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen