vrijdag 9 juni 2017

Vrolijke collage kaart!

Hallo allemaal,

Tijdens het avondje met het design team heb ik deze kaart ook nog gemaakt. Ook hiervoor heb ik gebruik gemaakt van 'Collage(stencil & stamp set) - Tropical Escape' en Collage(stencil & stamp set) Flowers For You. Zoals je kunt zien een geheel andere stijl, er zijn zoveel mogelijkheden met deze stempels en stencils. De bloemen en pot heb ik geinkt met Distress Inkt. Daarna heb ik er met een zwarte fineliner een zwart lijntje omheen getrokken. De tekst heb ik getempeld met zwarte inkt. De binnenkant van de bloemen zijn ook gestempeld.
Het is snel en eenvoudig te maken en zorgt toch voor een vrolijke kaart!



Gebruikte materialen:
Collage(stencil & stamp set) - Tropical Escape
Collage(stencil & stamp set) Flowers For You
Distress Inkt

Groetjes Petra

1 opmerking:

  1. Mooie kaart!
    Met vrolijke kleuren.
    Fijn weekend en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen