maandag 11 juli 2016

Zomers kaartje met Distress Inkt

Hallo allemaal,

Vandaag weer een artistieker kaartje van mij, gemaakt met Distress Inkt. Op het moment vind ik dit helemaal leuk om te doen en ermee te experimenteren. Als eerste heb ik met een sponsje diverse kleuren Distress Inkt aangebracht (Evergreen Bough, Abandoned Coral, Fossilized Amber). Deze kleuren heb ik aan de randen waar ze elkaar raken meerdere keren over/door elkaar gedaan om een mooie overgang te creĆ«ren.  Daarna heb ik een stencil gepakt en hier overheen gegaan met een donkerdere kleur Distress Inkt (Fired Brick). Daarna heb ik een vlinder van CraftEmotions en een tekst van Teresa Collins afgedrukt met een zwarte inkt. Deze afdrukken heb ik aangezet met een witte verfpen, hierdoor komen de stempels veel meer naar voren. Als finishing touch heb ik een zwart wit touwtje toegevoegd. Een witte kaart eronder en klaar!



Gebruikte materialen:
Distress Inkt
Distress Inkt Evergreen Bough
Distress Inkt Fossilized Amber
Distress Inkt Abandoned Coral
CraftEmotions - clearstamps A6 - 4 vlinders Botanical
Teresa Collins - Daily Stories - Clear Stamps ca. 15 x 10 cm
Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - stencil Vlinders A6
- Zwart wit touw, bijvoorbeeld Lawn FawnTrimmings Hemp Cord Black Tie - 21yd

Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden!

Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten