woensdag 15 juni 2016

Framecard met Carta Bella 'Life is a journey'

Ik ben deze keer aan de slag gegaan met de stempelset van Joy!Crafts. Dit in combinatie met het papier van Carta Bella. Ik heb er een framecard van gemaakt. Nog nooit gedaan, maar aan de hand van het bekijken van de filmpjes op YouTube is dat gelukt en ik vond dit dus erg leuk dus er zullen er zeker meer gaan volgen voor mij. Zo leuk dat ze gewoon neer gezet kunnen worden en in de kaart kun je dan een persoonlijke boodschap zetten. Het versturen per post kan gewoon, maar ik heb er toch ook een doosje bij gemaakt zodat het geheel nog iets steviger is. Dit gedaan met de restanten van het cardstock.




Gebruikte materialen:
Joy!crafts - Clearstamps - Life is a journey
Carta Bella - Old World Travel - Paperpad 15,2 x 15,2 cm

Groetjes Marja

1 opmerking: