maandag 28 december 2015

Studio Light met vogel

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje van mij gemaakt met een Studio Light paperpad. Op een van de pagina's zit een afbeelding van een vogel. Deze vond ik mooi om te gebruiken op de kaart. De rand aan de zijkant van de kaart heb ik gemaakt met een Design Tool Kit. Ik heb tweemaal een rand uitgetekend vlak naast elkaar, hierdoor heb je in plaats van een vorm, een rand. De vorm van de tekst heb ik gemaakt met een template van Hot Off The Press. Deze template gebruik ik erg vaak om tekstfiguren mee te maken, voor zowel kaarten als lay-outs en mini-albums.
Ter decoratie heb ik enkele parels toegevoegd.



Gebruikte materialen:
- Studio Light - Paperpad 15 x 15 cm - PPSL08
- Hot Off The Press-Tiny Tags & Little Labels Template
- Hot Off The Press - Design Tool Kit 2

Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten