vrijdag 6 november 2015

Sneeuwkristallen kaart

 
Ik ben weer volop aan de slag met de kerstkaarten en dat is nodig ook want ieder jaar is het bij mij toch weer stress. Waarom doe ik dat toch? Deze keer het kerstpapier van Wild Rose Studio gebruikt. Daarop 3 kerstballetjes gemaakt. Op de kerstballetjes de sneeuwkristallen van CraftEmotions gebruikt. Daar moet ik even bij vermelden dat deze zeer goed en makkelijk uit de mal komen. Dat vind ik nog wel eens wisselend maar bij dit merk hoef je daar niet bang voor te zijn. Ik vind ze zelf ook erg mooi moet ik zeggen en zal ze zeker vaak gaan gebruiken. Ook jullie wens ik succes met het maken van de kerstkaarten.


 
Gebruikte materialen:
- Wild Rose Studio - Frosted Lace - Paper Pack
- CraftEmotions - Die - Sneeuw kristallen - Home for Christmas

Groetjes Marja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten