vrijdag 7 augustus 2015

Stoere Babykaart

Marianne Design heeft deze maand met een nieuwe serie uitgebracht: Project NL. Dit zijn leuke kaartjes met Nederlandse teksten. Je kunt de kaartjes verwerken op een kaart maar ook in een foto album. Ik vind de kaartjes super leuk dus jullie zullen op het blog nog wel meer kaarten voorbij zien komen met deze geweldige serie. Ik laat jullie nu een felicitatiekaartje zien voor een geboorte. Ik heb gebruik gemaakt van verschillende kaartjes van Project NL 'Thuis'. Deze heb ik gecombineerd met de snijmal VW bus (ook van Marianne Design). Op het geboortje kaartje stond ook een VW bus. Heel toepasselijk dus. Verder heb ik het kaartje gecombineerd met turquoise cardstock. Een prachtige combinatie. Verder de naam verwerkt op het kaartje. Zo is het een heel persoonlijk kaartje geworden. 



Gebruikte materialen:
Marianne Design - Card set Project NL - Emoties
- Marianne Design - Creatables - VW bus

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen: