donderdag 18 juni 2015

Vrolijke verjaardagskaart

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje van mij met het schattige stempeltje en papier van Wild Rose Studio. Allereerst heb ik twee vlakken met design papier opgeplakt. Daarop heb ik een vorm geplakt gemaakt met een Design Tool Kit, nummer 1. Daarna heb ik nog een grote banner opgeplakt. Ter decoratie heb ik bloemetjes, parels en een eigen gemaakte banner van de Joy!Crafts mal toegevoegd.



Gebruikte materialen:
- Hot Off The Press - Design Tool Kit 1
- Joy!Crafts snijstencils Labels & Tags vlaggetjes
- WILD ORCHID CRAFTS - SWEETHEART BLOSSOM 2-TONE PINK 15 mm
- WILD ORCHID CRAFTS - MULBERRY PAPER OPEN ROSES 15 mm Baby Blue
- WILD ORCHID CRAFTS - WHITE MULBERRY PAPER CARNATION FLOWERS 2,5 cm
- Spectrum Noir Markers
- Clairefontaine DCP papier (210g)
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'

Hopelijk vinden jullie het een leuk kaartje!

Groetjes Petra

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt. En in combinatie met de schattige stempel van Wild Rose Studio is het kaartje helemaal leuk!!
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen