maandag 9 februari 2015

18 jaar!

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje wat ik heb gemaakt voor de verjaardag van mijn broertje, hij is alweer 18 jaar geworden! Ik heb gebruik gemaakt van het papier van Echo Park Paper 'Times & Seasons 2'. Als stempel heb ik gebruik gemaakt van Hot Off The Press 'Mustache & Glasses'. Ik vind het een erg grappige stempel en het past perfect bij mijn broertje.



gebruikte materialen:
- Echo Park Paper Paperpad 'Times & Seasons 2'
- Hot Off The Press Design Tool Kit 3
- Hot Off The Press 'Mustache & Glasses'
- Marianne Design Clearstamps 'Van harte gefeliciteerd'

Hopelijk vinden jullie het een leuk kaartje.

Groetjes Petra

2 opmerkingen:

  1. Wat een supergave kaart voor je broer, Petra...ik ben een groot fan van kaarten met snorren, brillen en/of hoeden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt, Petra. Echt een stoere mannenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen