woensdag 31 december 2014

Bunny Photographer

Op de laatste dag van dit jaar wil ik jullie graag deze kaart nog laten zien die ik voor dit blog gemaakt heb. Ik mocht met deze leuke stempel aan het inkleuren gaan, dit heb ik gedaan met de Spectrum Noir Markers. Verder heb ik het prachtige papier gebruikt van Teresa Collins, wat heeft deze lijn mooie kleuren zeg, super om mee te werken. Verder heb ik de kaart afgemaakt met een mooie set van bloemetjes, mooi gecombineerd naar de kleur van het papier.




Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Gezicht: FS4, FS3 en FS2
- Neus: CR3
- Pet: TB9, TB7, TB6, TB5 en TB3
- Jas: EB2 en EB1
- Broek: BG3, BG2 en BG1
- Strik: TB9 en TB3
- Overjas: TB4
- Blouse: GG2 en GG1
- Camera: IG7, IG6, IG5, TN3 en TN1

Gebruikte materialen:
F&F Cardstock 'Wit'
Core Dinations Cardstock 'Klondike Blue'
Teresa Collins Paperpad 'Urban Market'
ScrapBerry's Set of stamp Summer Joy 'Bunny Photographer'

Ik wens jullie een goede jaarwisselingen toe en hoop jullie volgend jaar weer te mogen begroeten.

Groeten Jolanda

2 opmerkingen: