vrijdag 12 december 2014

All hearts come home for Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag weer een kerstkaartje van mij. Het begint al weer op te schieten, nog een paar te gaan. Ik heb deze in dezelfde stijl gemaakt als die van afgelopen maandag. Dus als papier heb ik weer gebruik gemaakt van BoBunny 'Snow Day' en als stempel Party Paws 'Home For Christmas'. Ook deze heb ik weer ingekleurd met Spectrum Noir Markers.
Als achtergrond bij deze kaart heb ik een vorm gemaakt met Design Tool Kit 2. Ik heb deze eerst uit designpapier geknipt. Daarna heb ik de vorm op cardstock geplakt en daar weer omheen geknipt. Als decoratie heb ik wat bloemen, kerstballen, groene sneeuwsterren en strasstenen toegevoegd.


Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Beer: BG1, BG2, BG4 en BG6
- Bloem en brief: HB1, HB2 en HB3
- Kleding: BT3, BT5, BT6 en BT7

2 opmerkingen: