maandag 6 oktober 2014

Santa's little helper

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje van mij met een schattige Paper Nest Doll. Als papier heb ik gebruik gemaakt van het paperpack van BoBunny 'Silver & Gold'. Dit paperpack bevat de echte kerstkleuren wat ik er extra mooi vind. De stempel heb ik weer ingekleurd met Spectrum Noir Markers. Ik heb deze keer de afbeelding uitgeknipt, dit doe ik eigenlijk nooit maar ik vond het leuk om eens te proberen.



Gebruikte materialen:
- Paper Nest Dolls Stamps 'Avery with Poinsettia'
BoBunny Paperpack 'Silver &Gold'
- Wild Orchid Craft bloemetjes
- Spectrum Noir Markers
- Clairefontaine DCP papier (210g)
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'

Groetjes Petra

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, zo in de echte kerstkleuren. En de stempel is weer perfect ingekleurd!!
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen