woensdag 24 september 2014

Cadeaudoosje 50 jaar getrouwd

Deze keer wil ik jullie een Toffifeeverpakking laten zien die ik gepimpt heb voor de 50 jarige bruiloft van een oom en tante. Omdat ik het niet leuk vind om een kale enveloppe met geld te geven heb ik deze verpakking gemaakt. Het doosje is bekleed met het mooie papier uit het papierpakket White Truffle Paper van Hot Off The Press, dit papier is erg mooi te combineren met zwart-wit foto’s. Op de voorzijde heb ik een diagonale rand gemaakt met daarop de trouwfoto van 50 jaar geleden. Daarnaast heb ik de feestballonnen van Marianne Design gebruikt met daarop een uitgesneden 50. Links bovenin een mooi swirl met daarop een aantal bloemen van Wild Orchid Crafts. De bloemen zijn vastgeplakt met Tacky Glue. Alle randen zijn geïnkt met Distress Inkt Brushed Corduroy. Aan de achterzijde heb ik een klein envelopje van hetzelfde papier geplakt met daarop 2 mooie rozen van Marianne Design.



Gebruikte materialen:
- Hot Off The Press Paper Pack 'White Truffle'
- Marianne Design Creatables 'Rosebud'
- Wild Orchid Craft bloemen
- Distress Inkt 'Brushed Corduroy'
- Tack Glue

Fijne dag.

Groetjes Wilma

5 opmerkingen:

  1. wat is dit superleuk geworden! groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Wilma wat gaaf gedaan. Super. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie gedaan en zo heb je een mooi cadeau.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig en persoonlijk cadeau, Wilma. En wat een mooie papier combinatie. Je oom en tante zijn er vast heel blij mee!
    Groeten, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen