maandag 11 augustus 2014

Take Note 10x10 kaartje

Ik heb een 3-tal 10 x 10 cm kaartjes gemaakt waarvan jullie vandaag het eerste kaartje zien. Ik heb al eens eerder kaartjes laten zien van dit formaat. Want het blijft mijn favoriete formaat!
Het gebruikte dessignpapier is van Kaiserkraft 'Take a Note'. Als basiskaartje heb ik Kraft gebruikt. Hierop een stukje wit cardstock bewerkt met een embossing folder. 2 Banners gesneden in verschillende formaten van het papier Kaiserkraft Take a Note 'Report' en 'Document'. Ook de cirkels heb ik in twee verschillende formaten uitgesneden. Het bloemenstrookje komt van het dessignpapier Kaiserkraft Take a Note 'Memento'. Het bloemetje is van Joy!Crafts.


1 opmerking:

  1. Prachtig kaartje Hetty. Ben benieuwd naar de volgende twee. groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen