maandag 23 juni 2014

Geomatric vaderdagkaart

Hallo allemaal,

Vandaag weer een berichtje van mij. Dit is de kaart die ik heb gemaakt voor vaderdag. Ik heb ervoor gekozen om gebruik te maken van het papier van Hot Off The Press 'Geomatric'. Ik vind dit erg gaaf papier. Omdat het een mannenkaart is heb ik een vrij strakke indeling aangehouden. Dit keer heb ik gekozen voor een langwerpige kaart. Het is  leuk om te experimenteren met andere afmetingen dan standaard.
De sommige randen heb ik geïnkt met Memento Inkt 'Tuxedo Black' hierdoor komen de designvellen net iets meer naar voren.



Gebruikte materialen:
- Hot Off The Press 'Geomatric' Paper Pack
Joy!Crafts Cutting & Embossing stencil 'Zaag + hamer'
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'

Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden!

Groetjes Petra

1 opmerking: