maandag 2 juni 2014

File folderkaart!

Hallo allemaal,

Vandaag wil je ik jullie een mannenkaart laten zien. Het WK voetbal komt al aardig dichtbij dus ik heb dit keer gekozen voor een voetbalkaart Het papier komt uit het blokje Man About Town van Wild Rose Studio. Een echt mannenblok met 12 verschillende designs. De kaart heb ik gemaakt in een filefolder model met 2 verspringende tabjes aan de zijkant van de kaart. De vorm op de voorkant van de kaart heb ik gemaakt met een Design Tool Kit. De randjes zijn geïnkt met zwarte Memento Inkt. Voor de tekst gefeliciteerd heb ik een banner gesneden.
 
 
 
Gebruikte materialen:

Fijne dag.

Groetjes Wilma

5 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke kaart. Helemaal toppie.Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super kaart! En wat een leuk idee met die verspringende tabjes.
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is helemaal leuk gedaan Wilma. Prachtig papier wat supergoed past bij dit voetbaltenue. Mooie sketch heb je er ook van gemaakt. Echt iets voor jongens met niet teveel poespas maar toch ook weer helemaal niet saai.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, ik heb dit leuke papier ook en je kunt er inderdaad leuke jongenskaarten mee maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, goed geschikt voor een man!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen