dinsdag 20 mei 2014

Lily op Hek

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje van mij wat ik voor mijn moeder heb gemaakt voor moederdag. Ik heb gebruik gemaakt van de papierlijn 'Welcome Home' van BoBunny. De stempel is van Joy!Crafts, namelijk 'Lily op Hek'. Deze heb ik weer ingekleurd met Spectrum Noir Markers. Inmiddels hebben we ook Spectrum Noir potloden, hier zullen we zelf binnenkort ook mee aan de slag gaan. De indeling kwam ik tegen op internet, een keer wat anders dan normaal. Het afdrukje is gecentreerd en daarachter zitten 4 vierkantjes van designpapier. Deze heb ik aan de randen beïnkt met groene inkt en daarna gemat op groen cardstock. Ik heb wat bloemetjes en een vogeltje toegevoegd ter decoratie.



Gebruikte Spectrum Noir Markers:
- Bloem in haar, gras en shirt: LG3 en LG4
- Bloem in hoed, stik in hoed en spijkerbroek: TB1, TB2 en TB3
- Hoed: TN3, TN4 en TN5
- Haar: GB8 en GB10
- Hek: TN2, TN3 en TN4
- Huid: FS3, FS5, FS6 en FS8
- Eekhoorn: TN5, TN7 en TN8

Gebruikte materialen:
- BoBunny Welcome Home 'Dot'
- BoBunny Welcome Home 'Picket Fence'
- BoBunny Welcome Home 'Welcome Home'
- Joy!Crafts/Noor! Design Clear Stamp 'Lily op Hek'
- Joy!Crafts Vintage Flourishes 'Vogelkooitje + Vogeltje'
- Spectrum Noir Markers
- Wild Orchid Craft bloemetjes
- Clairefontaine DCP Papier (210g)
- Memento Inkt 'Tuxedo Black'

Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden!

Groetjes Petra

3 opmerkingen: