maandag 27 januari 2014

100% lief

Ik ben deze keer aan de slag gegaan met het mooie papier van Studio Light en de vlinder mal van Joy!Crafts. Als basis heb ik aqua blauw cardstock gebruikt. De stempel heb ik met een ronde spelbinder uitgesneden en daar om heen een schulprand uit het studio Light papier. De stempel heb ik ingekleurd met de spectrum noir markers. 




Ik heb de volgende Spectrum Noir Markers gebruikt:
- Gezicht: FS2, CR2
- Jurk: BT2, BT4
- Vest: GB4, GB8, TN3
- Haar: EB5, TN5


De prachtige vlinders maken dat deze kaart voor mij verder niets meer nodig heeft. De tekst vond ik wel toepasselijk bij de stempel en voor ons een goed voornemen voor het nieuwe jaar.

Gebruikte materialen:
- Studio Light paperpad 15 x 15  'PPSL06' 
Core dinations cardstock 'Aqueduct' 
Joy!Crafts cutting & embossing stencil 'vlinder' 
- Spectrum Noir Markers

Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Marja

1 opmerking: