woensdag 18 december 2013

Sherry Baldy

Jippie! Zo fijn dat ze bij 123scrapping nu ook de Sherry Baldy stempels verkopen. Ik mocht er mee aan de gang voor deze blogpost. Zo ontzettend leuk om te kleuren. Onderstaande kaart heb ik ermee gemaakt.



Eerst heb ik van wit Core Dinations Cardstock een kaart van 30 x 15 cm gesneden en die dubbel evouwen en daarop een designpapier van Joy!Crafts Paper Bloc Baby Girl van 14,5 x 14,5 bevestigd. Hierna een strook designpapier aan de rechterkant bevestigd. Mooi papier met blauwe bloemetjes die weer terugkomen in de gekleurde Besties. Daarna heb ik een strookje bewerkt met een randpons en dit op een strookje cardstock bevestigd en verwerkt op mijn kaart.

Een ovalen mal is gebruikt om als achtergrond te dienen voor de stempel. Nadat ik de stempel heb gekleurd heb ik deze uitgeknipt met een klein wit rand om de stempel heen en deze daarna met 3D tape bevestigd op de ovale achtergrond.



Als versiering heb ik het vogelkooitjes van Noor!Design gebruikt. Het vogelkooitje heb ik voor zien van een klein stukje touw. Het vogeltje zelf heb ik los gebruikt op de kaart. Het is mooi klein vogeltje die je overal bij kunt gebruiken, dus erg functioneel. Verder nog een hoekje van Noor!Design gebruikt om het nog wat extra's te geven. Verder heb ik ook nog een aantal bloemen verwerkt om het een mooi geheel te maken.

Gebruikte Spectrum Noir Markers:
Gezicht: FS1, FS3 en FS9
Haar: TN3, TN4, TN7, TN8 en EB5
Jurk: CR4, CR5 en CR6
Broek, Strik en Haarband: TB4 en TB9
Sokken: CR1
Schoenen: BG2 en BG4

Gebruikte materialen:
- Joy!Crafts clearstamp Sherri Baldy (1)
- Joy!Crafts Vintage Flourishes 'Vogelkooitje + Vogeltje'
- Joy!Crafts Paper Bloc Baby Girl 15 x 15 cm
- Spectrum Noir Markers
- Wild Orchid Crafts Mulberry Paper Open Roses 'Peach' 15 mm
- Wild Orchid Crafts Mulberry Paper Open Roses 'Ivory' 15 mm

Dit was het weer voor deze keer.
Ik wens jullie allemaal heel fijne en gezellige kerstdagen toe.

Groetjes Jolanda

1 opmerking: