woensdag 6 november 2013

Kaartje 'Bluebell with Poinsettias'

Vandaag een kaartje met het mooie kerstpapier van BoBunny 'Powder Mountain', prachtige kleuren om mee te werken. Het lieve stempeltje is van Wild Rose Studio 'Bluebell with Poinsettias'. Erg leuk om te verwerken op je kaart. Ik heb ze ingekleurd met Spectrum Noir Markers. Nadat ik het afdrukje had gekleurd heb ik er een beetje frantage omheen gestrooid en verhit met de heattool, dat lijkt een beetje op sneeew.



Omdat ik eens een keer geen tekststempel wilde gebruiken heb ik de kalenderstempel van Joy!Crafts gebruikt. Deze zijn ook zo leuk op een verjaardagskaart! Een klein rondje om de speciale dag en voor de ontvanger is het duidelijk waar het om gaat. 
De Franse Lelie-rand van Joy!Crafts is ook een van mijn favorieten, erg subtiel maar zo mooi.


Ik heb de volgende kleuren Spectrum Noir Markers gebruikt:
- Hert: BG1, BG2, BG4 en BG5
- Roodborstje: OR1, TN1, TN2, EB1 en EB2
- Mand: TN1 en TN3
- Strik/sjaal: IB1 en IB2
- Bloemen: DR2
- Blaadjes: DG2 en DG4


Gebruikte materialen:
- Wild Rose Studio 'Bluebell with Poinsettias'
- BoBunny Powder Mountain 'Mountain'
- Joy!Crafts Nederlandse teksten 'Maanden en Calendarium'
- Joy!Crafts Cutting & Embossing stencil 'rand met Franse lelies'


Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje heb je hier gemaakt Jolanda. en mooi ingekleurd ook.Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart, leuk idee met de datumstempel.

    BeantwoordenVerwijderen