vrijdag 22 november 2013

Cadeau setje 'Snow Day'

Deze keer laat ik jullie zien hoe gemakkelijk je een cadeausetje kunt maken. Altijd leuk voor de decembermaand. Voor deze set heb ik gebruik gemaakt van de papierlijn “Snow Day” van BoBunny. Een mooie, kleurige lijn in niet traditionele kerstkleuren. De kleur “Portal Blue” van Core Dinations past perfect bij deze papierlijn.



Ik heb van een label mal een cadeauverpakking gemaakt voor een waxinelichtje. De label heb ik 2 maal uitgesneden. Door middel van een bodem verbind  je de labels aan elkaar.



Verder heb ik er een kaartje bijgemaakt in 10 bij 10 formaat. Dit formaat vind ik zo leuk om te maken. De lay-out heb ik eenvoudig gehouden. De sneeuwvlok is uit vellum gesneden.


Gebruikte materialen:
- BoBunny Snow Day 'Snow Day'
- BoBunny Snow Day 'Stripe'
- Core Dinations Cardstock 'Portal Blue'

Tot de volgende keer dan laat ik jullie een ander cadeausetje zien.
Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Nou Hetty, je hebt niets te veel gezegd...
    Wat zijn ze leuk!!!
    Vooral dat doosje voor een waxinelichtje, super!
    Ga ik zeker ook maken ;)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is het een leuk setje geworden heel erg
    leuk om iemand cadeau te doen.
    bedankt voor het inspirerende idee

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig setje zeg.. super leuk idee.. top gedaan Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een super leuk setje zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen