maandag 14 oktober 2013

Mini-album 'Happy Days'

Hallo allemaal!

Vandaag weer een mini-album van mij. Ik heb gebruik gemaakt van Echo Park Paper papier. De binnenkant van dit boekje is gemaakt uit één scrapvel. Ik heb ervoor gekozen om een scrapvel te gebruiken met allemaal kaartjes, hierdoor is elke pagina anders.
 


Hoe je het boekje moet maken heb ik uitgelegd in één van mijn eerdere berichten. Daarin wordt uitgelegd waar je moet snijden, rillen en tapen. Ik heb om de voorkant nog een kaft gedaan, ik heb hiervoor een zelfde soort designvel gebruikt, alleen deze keer de achterkant want ik wilde een rustige voorkant. Verder is er op de voorkant nog een rand geplakt van een vel uit het blokje van Echo Park Paper 'Happy Days' en is er een hartje en vlinder opgeplakt. Alle randen zijn geinkt, dit maakt het contrast net wat groter. De tekst Good Times is een stempel van Teresa Collins. Aan de binnenkant van het boekje is ook nog gestempeld. Ook hiervoor zijn Teresa Collins stempels gebruikt. Ik gebruik deze vaak bij het scrappen.


Gebruikte materialen:

Ik hoop dat jullie het een leuk boekje vinden!
Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten