woensdag 14 augustus 2013

Tilly with Gift

Vandaag weer een kaartje gemaakt voor het blog.
Ik heb gewerkt met het papier van de Fancy Pants lijn 'Summer Soul'. Wat een gaaf papier, heerlijke kleuren echt een genot om mee te werken. Dit kaartje heb ik ermee gemaakt.









De rand is gemaakt met Fancy Pants papier, de achterkant van Grass Skirt. 
Hier heb ik een strook van gesneden en dit aan de bovenkant en de onderkant bewerkt met een rand pons. Daar overheen heb ik een mooi stukje kant bevestigd en dit op elkaar geplakt. De harten zijn gemaakt met een stans. De harten heb ik daarna op de achterkant van Grass Skirt geplakt en aan de buitenkant van de stans omtrokken en uitgeknipt. Hierdoor is het onderste hart net iets groter dan het gestanste hart en kun je het goed bevestigen en mooi verwerken op de kaart.

De stempel die ik gekleurd heb is van Wild Rose Studio 'Tilly with Gift'. Ik heb haar ingekleurd met Spectrum Noir Markers.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Tilly: IG1, IG3, IG6 en IG8
Kadootje: GT1, GT2 en GT3
Strik: DP1, DP2, DP5 en DP7
Hartjes: BT7



Gebruikte materialen:
- Fancy Pants Summer Soul 'Sandcastle'
- Fancy Pants Summer Soul 'Coconut Tree'
- Fancy Pants Summer Soul 'Grass Skirt'
- Wild Rose Studio 'Tilly with Gift'

-  Spectrum Noir Markers
- Wild Orchid Crafts Open Roses 15 mm 'Ivory'
- Wild Orchid Crafts Open Roses 15 mm 'Baby Blue'

Ik hoop dat jullie weer wat leuke ideetjes hebben opgedaan. Ik ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie er van vinden, dus een reactie wordt met veel plezier gelezen.

Fijne dag en tot de volgende keer!
Groetjes Jolanda

2 opmerkingen: