vrijdag 19 juli 2013

Voor jou...

Vandaag mag ik weer een kaartje laten zien hier op het blog. Wat heb ik genoten tijdens het maken van deze kaart. Ik heb gebruik gemaakt van het papier van Hot Off The Press 'White Truffle', prachtig papier.
Het stempeltje wat ik heb gebruikt is van Wild Rose Studio 'Bella With Daisy', zo'n lief stempeltje.

Ik heb een strook Cardstock gesneden (zwart) en geponst met een randpons, daar overheen een strook designpapier bevestigd en een mooi lint. Hier heb ik weer een losse strik van gemaakt en met een brad samengebonden. Dit heb ik met 3D-kit bevestigd op het lint.
Met de Hot Off The Press Design Tool Kit 2 heb ik de bloem gemaakt. Even overgetrokken op papier en uitgeknipt, de grote uit zwart cardstock en de kleine uit een stuk designpapier. Deze twee bloemen heb ik bewerkt met Distress Inkt, Black Soot, daarna heb ik een brad in het midden bevestigd en op de kaart verwerkt.
Als laatste heb ik de kleine tag uit de Hot Off The Press Design Tool Kit 2 gebruikt, even overgetrokken en uitgeknipt. De randjes heb ik bewerkt met Distress Inkt en een tekst erop gestempeld. Ook deze tag is bevestigd met een brad.




Ik heb de Wild Rose Stempel ingekleurd met de volgende Spectrum Noir Markers:
- Bloem: TN2, GB1 en TN1
- Olifantje: BG2, BG3, BG5 en BG6


- Spectrum Noir Markers

Ik wens jullie een hele fijne dag en lees jullie reacties altijd met veel plezier!


Groetjes Jolanda

3 opmerkingen: