zaterdag 1 juni 2013

Ons Design Team

Wilma
Hallo, ik ben Wilma getrouwd met Peter en samen hebben we 2 kinderen, Petra en Rick.
Samen met Petra ben ik in 2011 123scrapping begonnen.  Inmiddels staan wij op diverse beurzen, hebben een facebook pagina en nu dus ook een blog waar we samen met Marja, Jolanda en Hetty voorbeelden ter inspiratie hopen te plaatsen. 





Petra
Hallo allemaal! Ik ben Petra, 19 jaar oud. Ik woon samen met mijn ouders en broertje.
Op dit moment doe ik de opleiding Industrieel Product Ontwerpen (IPO) waar ik naast technische aspecten ook veel bezig ben met creatieve bezigheden als tekenen, ontwerpen en collages maken.
Op mijn 8e ben ik al begonnen met scrappen en inmiddels maak ik ook kaarten met stempels. Daarnaast vind ik het leuk om te fotograferen met mijn vriend Jort. Andere creatieve bezigheden als tekenen en schilderen vind ik ook erg leuk.
Samen met mijn moeder Wilma ben ik 123scrapping begonnen, waarbij ik me vooral richt op het creatieve gedeelte. Ik heb erg veel zin om met het blog aan de gang te gaan. Ik hoop dat het veel mensen inspireert.

Hetty
Even voorstellen.
Ik ben Hetty, 43 jaar, getrouwd en moeder van twee zonen. Ik ben part-time werkzaam als secretaresse. Mijn grootste hobby is kaarten maken. In het bijzonder scrapkaarten. Ook tennis en lees ik graag in mijn vrije tijd.



Jolanda
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Jolanda Teunissen, 45 jaar oud, getrouwd met Jan en samen hebben we 2 zoons. Ik werk 3 dagen per week op een ingenieursbureau als administratief medewerkster.
In 2009 heb ik het kaarten maken ontdekt, eerst uit kant en klare boekjes en daarna kwam al gauw het kleuren van stempels om de hoek kijken, waarna het scrapvirus heeft toegeslagen. Ik kleur erg graag met Spectrum Noir markers en daarnaast kleur ik ook met distress inkt. Ik heb een eigen blog en ben actief of Facebook en clubs en ik ben ook lid van een Design Team dat een blog heeft waar het hele jaar door kerstkaarten worden gemaakt.
Ik vind het heel erg leuk  om voor 123scrapping kaarten te mogen maken voor op het blog en ben blij dat ik deel uit mag maken van het Design team samen met Hetty en Marja.


Marja
Ik ben Marja, getrouwd met Dick en wij hebben 3 kinderen. Wij wonen in Ederveen . Naast de opvoeding van onze kinderen werk ik ook nog een aantal uren als ziekenverzorgende in een verzorgingshuis en doe dat met heel veel plezier. Sinds een aantal jaren ben ik graag aan het kaarten maken. Met name scrapkaarten. Sinds kort ben ik in het bezit van  de Silhouette cameo en daarmee maak ik ook graag allerlei cadeautjes , verjaardagstraktaties etc. Kortom ik kom eigenlijk tijd te kort. Ik ben heel blij en trots dat ik door 123scrapping gevraagd ben voor dit Design Team en vind het ook best  spannend wat jullie van mijn creaties vinden. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten